Site Loader

Terminal płatniczy, czyli inwestycja w wygodę i… zarobki

Terminal płatniczy to niepisany wymóg w sklepie czy punkcie usługowym. Na pewno dzięki niemu właściciele różnych punktów zyskują więcej klientów, gdyż coraz więcej osób preferuje płatność kartą. Transakcje bezgotówkowe zyskały także na popularności w czasie pandemii.

  1. Zalety terminalu płatniczego.
  2. Terminal płatniczy – jaki wybrać?

Zakładanie własnego biznesu czy unowocześnianie już posiadanego to szereg inwestycji, które mają na celu to, by stać się bardziej przyjaznym dla klienta, a tym samym podwyższyć własne zarobki. Niektóre z takich inwestycji wymagają więcej zaangażowania czasowego i nakładu pieniędzy, a niektóre można wprowadzić w życie bardzo szybko i to z małym nakładem finansowy. Do tych ostatnich należy właśnie inwestycja w terminal płatniczy. Jakie są jego zalety dla sprzedających i kupujących? Na co należy zwrócić uwagę, by dopasować terminal do profilu działalności? O tym poniższy artykuł.

Zalety terminalu płatniczego

Transakcje bezgotówkowe (płatności kartą), zyskały w ostatnim czasie na popularności – nie ma co ukrywać, że przyczynił się do tego także koronawirus i związane z nim względy bezpieczeństwa. Jednak głównym elementem, który sprawił, że terminale płatnicze stają się normą w sklepach czy punktach usługowych, jest wygoda. Wygoda dla kupujących czy korzystających z danych usług, jak i sprzedających. Ci pierwsi nie muszą się martwić o to, że zabraknie im gotówki, mogą także poratować się kartą w sytuacjach nagłych, gdy nie mają przy sobie pieniędzy, a poza tym nie ma konieczności noszenia dużej sumy w portfelu i zamartwiania się, że zostanie ona zgubiona czy ukradziona. Z kolei dla sprzedających korzystanie z terminala płatniczego to możliwość zdobycia większej liczby klientów – kupujący bardzo cenią sobie możliwość zapłaty kartą, telefonem czy BLIK-iem. Terminal płatniczy to także sprawniejsza obsługa klienta – na przykład bez angażującego wydawania reszty. A w dzisiejszych zabieganych czasach dla kupujących to bardzo ważny element. Poza tym terminal daje możliwość wprowadzenia w naszym punkcie usługowym (sprzedaży) nowych usług (wypłacanie gotówki, doładowanie telefonu), a to znów sprowadza się do zwiększonej liczby klientów.

Terminal płatniczy – jaki wybrać?

Wybierając terminal płatniczy z szerokiej oferty https://www.escsa.pl/terminal_platniczy, należy się zastanowić nad jego wielkością i możliwością łatwego przenoszenia z miejsca na miejsce. Generalnie terminale płatnicze można podzielić na:

  • mobilne (bardzo wygodne w użytkowaniu, a wśród nich oferta cenowa jest szeroka),
  • stacjonarne,
  • stacjonarne z opcją przenoszenia (wbudowany akumulator).

Niezależnie od tego, jaki terminal wybierzemy, będzie to udana inwestycja. Także dlatego, że posłuży nam przez długi czas.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *